Nyheder

Coronavirus

Også vi i revyen har registreret Corona virussen og dens globale hærgen.

Sønderborg Sommer Revy tager naturligvis situationen alvorligt og holder dagligt et vågent øje med udviklingen.

Indtil videre har udviklingen dog ikke ændret i vores planer, hvorfor vi også fortsætter vores sæsonforberedelser.

Samtidig med at vi hele tiden holder os orienteret, gør vi opmærksom på at et ”Kom og køb din billet-arrangement” for Ældre Sagen i Sønderborg, Aabenraa og Haderslev indtil videre er udskudt.

Dinner og show

Sønderjysk forkælelsestur med gode grin og godt til ganen.

Hotel Sønderborg Strand byder jer velkommen fredag den 17. juni 2020 fra kl. 15, hvor I fra jeres værelse, for første rækkes havudsigt.

Kl. 16.30 bliver I hentet på hotellet og mens i nyder en drink, kører I igennem det smukke sønderjyske landskab.

Restaurant Bind i Sønderhav åbner dørene, og serverer Christian Bind’s 3-retters sæsonmenu med tilhørende vine og vand.

Kl. 19.15 kører I tilbage til Sønderborg, hvor resten af aftenen står på latter i selskab med Sønderborg Sommer Revy show.

Efter en behagelig overnatning, står hotellet klar med en overdådig morgenbuffet.

En rigtig forkælelsestur.

Alt dette for KUN 1.895 kr. pr. pers i delt dobbeltværelse.

Kontakt restaurant Bind for reservation på:

mail@restaurantbind.dk eller ring 7467 8822

Revyholdet er i fuld gang

Revyens kunstneriske leder Jeanne Boel samlede en fugtig vinterdag hele revyholdet til lidt lækker mad, lidt hygge og en festlig revysnak. Der var en super energi på holdet, og det føg med gode idéer, røverhistorier og drillerier spillerne i mellem. Resultatet blev en lang liste over mulige, gode, spændende, sjove, anderledes emner, som Jeanne nu sætter revyens forfattere i gang med at omsætte til revynumre. Og så er det bare at vente, men senest midt i april, skulle der gerne ligge en kæmpe stak nye, aktuelle, satiriske, sjove tekster. Disse bliver så endevendt og læst igen og igen af revyens tekstudvalg, der så ender med at udvælge de ca. 25 tekster, der skal få publikum til at overgive sig til ‘Latter uden grænser’.

Billetsalget går rigtig fint

Der er nu solgt halvdelen af billetterne, der er sat til salg, og det er yderst tilfredsstillende. Revyens nye billetsystem kører som det skal, hvilket gør det langt lettere for den enkelte at bestille billet. I ro og mag kan man sidde hjemme ved sin computer og læse alt om revyen, de lækre menuer, overnatning, drinkspakker m.v.

Når man har bestemt sig, er det bare at klikke og betale, så er billetten bestilt og klar til udprintning.

Sønderborg revyens venner

En gruppe aktive borgere i Sønderborg har startet en venneforening for revyen. De har oprettet deres egen facebookside – Sønderborg Revyens Venner – her kan man tilmelde sig bare ved at ‘like’ siden.

Når man gør det, vil man så løbende modtage informationer fra ‘vennerne’, der har nedsat vennegruppen udfra denne formålsparagraf:

“Sønderborg Sommer Revy er et af byens kulturelle fyrtårne, der er med til at sætte Sønderborg på landkortet.

Sønderborgrevyens Venners ser det som sin fornemmeste opgave på alle måder at bakke op om revyen, så den til stadighed kan glæde lokalområdet og tiltrække gæster udefra.”

Nyt: Bestil billetter online!

Som noget helt nyt kan du nu bestille dine revybilletter direkte på denne hjemmeside. Og det kan du gøre 24 timer i døgnet, alle syv dage om ugen!

Billetsalg

Klik her for at komme direkte til revyens billetsalg

BREAKING NEWS!!

Hotel Sønderborg Strand har ændret helt på buffetkonceptet – nu skal der grilles til sommer. Det synes vi er en stegende god ide.

Når revysæsonen går i gang, kan du nyde Hotel Sønderborg Strands nye lækre grill buffet, hvor kokkene står i gårdhaven og griller – og de griller, lige så meget du kan spise.

Bemærk prisen på buffeten er nu kun 225,- kr.

Gå ind under Spisning og se hvad Hotel Sønderborg Strands lækre Grill Buffet består af.

Velbekomme

Ny hjemmeside og logo

Sønderborg Sommer Revy har fået ny hjemmeside og nyt logo. Det handler ikke om at være smart og moderne. Det handler blot om at følge med tiden og være på ”omgangshøjde” med mennesker der fortjener at få en oplevelse i revyen.

Man kan altid stille spørgsmål ved, hvorfor man skal lave om på noget, der tilsyneladende fungerer. I vores tilfælde havde vi med et logo at gøre, der havde næsten 35 år på bagen. Mange danske møbelklassikere har endda flere år på bagen og klarer sig stadig. Ikke desto mindre er 35 år lang tid. Der er løbet meget vand i åen siden… Og vi skal forholde os til en verden der dagligt opdaterer sig selv. Vores visuelle fremtoning bliver bevidst eller ubevidst vurderet hele tiden. Og dermed målt i forhold til det referenceunivers hvert enkelt menneske går rundt med. Så uanset hvor magisk et design fremstår, vil det efter en årrække (kort eller lang) kræve en opdatering. Carlsbergs gamle flaskemærkat, tegnet af Bindesbøll for over 100 år siden, bliver til stadighed opdateret eller redesignet om man vil. Det samme gælder for alle de grafiske designklassikere, som vi kender. Bare tænk på Coca Cola. Det er en on-going proces at passe og pleje Coca Cola logoet. Mange mennesker er dagligt beskæftiget med det….

Derudover kan redesign-processen også få en til at gentænke indhold: Hvad er det et logo skal kunne ? For vores vedkommende har det været godt at få sat nogle nøgleord på hvad vores produkt kan eller skal kunne: Sommer, underholdning, lethed, sjov, glæde etc.

Sådan en række sigende ord og begreber er styrende for det efterfølgende arbejde. Christian Darch fra Reklamehuset arbejdede ud fra disse styrende ord og begreber og kom så frem med et sæt af mulige forslag. Inden da havde han sagt, hvilket han mente det skulle være. Og sørme om ikke det var det, vi valgte. Blot ændrede vi en enkelt farve og justerede lidt på den indbyrdes placering af de enkelte elementer. Et voila! 1 stk. nyt logo var født.

Da logoet var på plads, gav arbejdet med hjemmesiden meget sig selv. Man henter hele det form- og farvemæssige koncept i logoet. Bevares, der er stadig mange beslutninger der skal tages. Men man skal ikke starte med Adam og Eva hver gang…..

Kig på det og fortæl os gerne, hvis du synes at der et manglende match mellem logo og produkt.